MANDAG OG TRENINGSMOTIVASJON

  • 16.02.2015 - 11:58

Tren p morgenen: Ett av de beste tipsene. Tren p morgenen, s er du ferdig med det! Du har til og med god tid til vre sosial og finne p andre ting resten av dagen!

Finn god musikk: Er det noe som fr meg gira p trening s er det hre p god musikk, god musikk for meg. Det trenger ikke vre bngbng-techno musikk, hr p favorittmusikken din. Jeg blir gira av musikk som gjr meg glad! Jeg trener gjerne like godt til rolige sanger som til up-tempo sanger.



Sett deg overkommelige ml: Sett deg heller flere delml enn et kjempestort, da er det lettere gjennomfre og nr du klarer n mlet ditt blir du enda mer motivert til fortsette mot neste ml.

Ha en god innstilling: - Ikke tenk at trening er slitsomt - Ikke sitt hjemme tenk p om du du skal p trening eller ikke, bare dra! Man er sjeldent like motivert til trening hver eneste dag, men bare hopp i det. - Tenk p den deilige flelsen du sitter igjen med etter en treningkt - Tenk at trening er bra for deg, og at du vil f igjen for det senere i livet.

Finn en treningsbuddy: Finn en du kan trene sammen med, s kan dere pushe hverandre! Og det er gy trene sammen!



Kjp nye treningsklr: Hihi, det hjelper ihvertfall for meg! Freshe, nye treningsklr gir meg alltid masse motivasjon til trening.

Finn en mte DU liker trene p: Jepp, det er jo DU som velger hvordan du vil trene, det er ikke alltid sikkert at du foretrekker trene akkurat det samme som venninna di. Kanskje vil du trene kondisjon isteden for styrke. Finn ut hva som passer deg best og hva du synes er mest gy!

-You're only one workout away from a good mood-


Idag er det trening og jobb som str p min timeplan. Hper dere ble litt motivert til en ny (trenings) uke! Ha en fin mandag :-)

- Sara Eline


Velkommen



Jeg er en jente p 20 r som interesserer meg for sunn matlaging, trening, mote og skjnnhet.

Kategorier

Arkiv

Sk i bloggen

Bloggdesign

hits